دیدار شهردار لطیفی با مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان

شهردار لطیفی به همراه نائب‌رئیس شورای اسلامی این شهر دیداری با محمدرضا باقری‌فرد مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان داشت.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، صبح امروز (چهارشنبه 15 فروردین‌ماه 97) مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه نائب‌رئیس و دو تن از اعضای شورای اسلامی این شهر با محمدرضا باقری‌فرد مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان دیدار کردند.

در این دیدار، شهردار لطیفی ضمن تبریک سال جدید، از حمایت‌های اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان تقدیر و تشکر کرد.

مهندس حیدری با بیان اینکه در سال گذشته 4 الی 5 پروژه خوب را در شهر لطیفی افتتاح کردیم، اظهار کرد: ان‌شاءالله در سال جدید می‌خواهیم پروژه‌های شاخص مهم و خوبی را بهره‌برداری کنیم.

وی به این دو پروژه اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌های مهم، احداث «پارک کوهستان» در لطیفی است که در بلندترین نقطه از این شهر قرار دارد و آب‌وهوای آن بسیار خوب است. می‌خواهیم کمپین گردشگری را در این منطقه ایجاد کنیم که فوق‌العاده زیبا و قشنگ و این، کمپین خوبی برای لارستان خواهد شد.

شهردار لطیفی در ادامه با بیان اینکه «پیاده‌رو سلامت» دومین پروژه مهم این ارگان است، تصریح کرد: این پیاده‌رو در حدفاصل ورودی شهر لطیفی است و معماری سنتی لار در آنجا پیاده شده و این کار نیز همانند دیگر کارها برای مردم خواهد بود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان نیز با بیان اینکه کار ماندگار اثر خود را تا سالیان‌ِسال می‌گذارد، خاطرنشان کرد: ایده‌های خوبی را مطرح کردید. امیدوارم این پروژه‌ها در عمل هم، طراحی و معماری خوبی شود و جذابیت ایجاد کند و ماندگاری داشته باشد.

وی در پاسخ به مطالبه یکی از اعضای شورای اسلامی لطیفی درباره تخصیص قیر به این شهر نیز گفت: هنوز برنامه مشخصی برای این مورد به ما اعلام نکرده‌اند. ولی هر کاری از دستمان بربیاید، انجام خواهیم داد.

در پایان این دیدار، هر دو مقام مسؤول بر گسترش همکاری‌های دو نهاد تأکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.