دیدار شهردار لطیفی با مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت لارستان

شهردار لطیفی به همراه ‌رئیس شورای اسلامی این شهر با مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت شهرستان لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه رئیس، نائب‌رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی این شهر صبح روز پنج‌شنبه (16 فروردین‌ماه 97) با منصور محتاجی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت شهرستان لارستان دیدار کردند.

مهندس حیدری در این دیدار، با اشاره به پروژه‌های اجراشده شهرداری لطیفی در سال گذشته، اظهار کرد: احداث پارک‌های سلامت و گل‌های بهشت (زائرین)، نورپردازی بلوار، منظر شهری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر و… از مهمترین برنامه‌های اجرایی شهرداری لطیفی در سال 96 بوده است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای شاخصی که قرار است امسال اجرایی شود، احداث یک مجتمع توانبخشی در زمینی به مساحت 2500 متر در حدفاصل دو شهر لار و لطیفی است و برای این کار با بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی مذاکراتی انجام شده است.

شهردار لطیفی با بیان اینکه همه مقدمات این کار را فراهم کرده‌ایم، افزود: مسائل مربوط به زمین و همه امکانات برای رفع مشکلات آب و برق مرتفع شده است. که ان‌شاءالله امید داریم با مساعدت و همیاری شما این کار محقق شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت لارستان نیز در این دیدار با بیان اینکه مجموعه اهل سنت و شیعه شهر لطیفی از عملکرد شهرداری رضایت دارند، گفت: واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد که در فرصت کم توانسته‌اید رضایت مردم را جلب کنید.

محتاجی در ادامه به پروژه‌های حوزه سلامت اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های زیادی در حوزه سلامت در سطح شهرستان در دست اقدام است. ان‌شاءالله هر کاری بتوانیم برای این مجتمع توانبخشی انجام می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.