جلسه هم‌اندیشی شهردار لطیفی با همشهریان اهل سنت+تصاویر

به مناسبت آغاز هفته وحدت، جلسه هم‌اندیشی شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی با همشهریان اهل سنت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، جلسه پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی با همشهریان اهل سنت، شامگاه سه‌شنبه (29 آبان‌ماه 97) در مسجد صدیق برگزار شد.

در این دیدار صمیمانه شهردار لطیفی هفته وحدت را فرصت مناسبی برای گفت‌وگو و برگزاری نشست‌های وحدت‌آفرین علمای مذاهب اسلامی عنوان کرد و افزود: وحدت، برادری و زندگی توأم با آرامش شیعیان و اهل سنت در ایران اسلامی، نشان می‌دهد که اسلام ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای زندگی مسالمت‌آمیز انسان‌ها و پرهیز از افراطی‌گری و خشونت دارد.

مهدی حیدری به همدلی مثال‌زدنی شیعه و سنی در لطیفی اشاره و تصریح کرد: وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشورمان موجب تداوم امنیت و عزت و اقتدار شده و باید همه قدردان این نعمت همدلی و اتحاد باشیم.

وی بابیان اینکه کارهای عمرانی خوبی در لطیفی انجام‌شده است، گفت: زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر، پیاده‌روسازی بلوار شهدا و امام علی(ع)، زیباسازی منظر شهری، تأسیس سالن ورزشی و… ازجمله پروژه‌های اجرایی شهرداری لطیفی بوده است. پارک محله‌ای عباسیان، سرای مهربانی، سایت اداری و فرهنگی مجتمع و برخی دیگر از پروژه‌ها نیز ان‌شاءالله در دهه فجر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

حسین پرویز رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی نیز بابیان اینکه آزادی عقیده و احترام به عقاید، بزرگ‌ترین ثمره وحدت در جمهوری اسلامی است، افزود: امروز شیعه و اهل سنت در ایران اسلامی در کمال آزادی عقیده، زندگی مسالمت‌آمیزی دارند و پیروان این دو مذهب بزرگ اسلامی به عقاید یکدیگر احترام می‌گذارند.

شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی نیز در ادامه به سؤالات همشهریان اهل سنت پاسخ دادند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.