دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با فرمانده نیروی انتظامی لارستان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی به همراه رئیس کلانتری ١٣ این شهر و اعضای هیئت امنای درمانگاه شهید آگاه لطیفی با فرمانده انتظامی لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی به همراه رئیس کلانتری ١٣ این شهر و اعضای هیئت امنای درمانگاه شهید آگاه لطیفی با جناب سرهنگ یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار حضار ضمن تبریک انتصاب فرماندهی انتظامی لارستان و آرزوی موفقیت ابراز امیدواری کردند نیروی انتظامی در کنار مجموعه شورا و شهرداری جهت حفظ و امنیت شهر بتواند همکاری موثرتری داشته باشد.

در ادامه این دیدار پیرامون تکمیل ساختمان نیمه تمام کلانتری ١٣ شهر لطیفی بحث و تبادل نظر شد و بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر این ساختمان با همکاری خیرین و شورای های اسلامی لطیفی، خور و براک تاکید شد.

شهردار لطیفی نیز طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی بازوی توانمند حاکمیت در اجرا و نظارت بر حسن انجام آن در جامعه است و شهرداری لطیفی در حد توان خود آمادگی دارد جهت افزایش امنیت و رفاه حال شهروندان در تمامی زمینه ها با این نیرو همکاری و تعامل نماید.

مهندس واحدی همچنین مسائل و مشکلاتی پیرامون آرام سازی ترافیک و افزایش ایمنی معابر شهری مطرح کرد که فرمانده انتظامی شهرستان لارستان قول همکاری و مساعدت را داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.