دیدار مجموعه مدیریتی تیم فوتبال استقلال لطیفی با فرماندار لارستان+عکس

مجموعه مدیریتی تیم فوتبال استقلال لطیفی با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مجموعه مدیریتی تیم فوتبال استقلال لطیفی به همراه شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی و رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

شهردار لطیفی در این دیدار با بیان اینکه شهرداری لطیفی تنها ارگانی در شهر لطیفی است که از ورزش حمایت می‌کند، اظهار کرد: ما در حد وسعمان، بودجه‌ای برای ورزش شهر لطیفی اختصاص می‌دهیم ولی این مقدار کفایت نمی‌کند. با وجود افتخارآفرینی تیم فوتبال استقلال لطیفی برای شهر لطیفی و شهرستان لارستان، دوست داریم که فرماندار مثل همیشه که از شهر لطیفی حمایت می‌کنند از تیم فوتبال این شهر نیز حمایت کنند.

حسین پرویز نائب‌رئیس شورا و از مربیان باسابقه تیم فوتبال استقلال لطیفی خواسته‌ای را مطرح و بیان کرد: با وجود همکاری‌های اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال لارستان در برگزاری بازی‌ها در لار، ولی خواسته مردم این است که مسابقات خانگی ما در شهر لطیفی انجام شود. اکثر کارهای مربوط به تکمیل مجتمع ورزشی در شهر لطیفی انجام شده و مسئله چمن آن باقی‌مانده است که امیدواریم این موضوع نیز حل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز در ادامه با بیان اینکه تیم فوتبال استقلال لطیفی از تیم‌های شایسته لارستان است که زحمات زیادی برای موفقیت آن کشیده‌شده است، افزود: با توجه به اعتبارات ناچیز اداره ورزش و جوانان، فقط توانسته‌ایم از لحاظ سخت‌افزاری به این تیم کمک کنیم. اما تلاش می‌کنیم تا امتیاز چمن مصنوعی را برای شهر لطیفی بگیریم تا از این بعد در شهر لطیفی بازی‌هایشان را انجام بدهند. ان‌شاءالله بستری را با همکاری هیئت فوتبال لارستان مهیا می‌کنیم تا در کنار این تیم باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریتی و کادر فنی تیم فوتبال استقلال لطیفی بر حمایت همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان از این تیم تأکید کرد و گفت: ما باید نگاه کلی به ورزش داشته باشیم، زیرا هدف از فوتبال یا هر ورزش دیگری سلامتی افراد است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی جامعه ما چه در بُعد قهرمانی و یا همگانی بحث ورزش است، گفت: ورزش می‌تواند در پویایی و سرزندگی یک جامعه تأثیرگذار باشد.

حسنی ادامه داد: تیم فوتبال استقلال لطیفی با مدیریت بخش خصوصی و هواداران پرشور شهر لطیفی توانسته است مسیر بسیار خوبی را برای رسیدن به لیگ دسته سوم و جام حذفی کشور طی کند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه هر تیمی از شهرستان در استان افتخارآفرینی کند، برای ما هم یک افتخار است، افزود: در چارچوب کمک‌های دولتی دستمان بسته است. اما این را مطمئن باشید که هر کاری در توانمان باشد؛ چه در بُعد مادی و یا معنوی، کوتاهی و از انجام آن دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال لطیفی با کسب مقام نائب‌قهرمانی در مسابقات لیگ برتر استان فارس، مجوز حضور در لیگ دسته 3 و جام حذفی کشور را بدست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.