زیباسازی منظر شهری اولویت‌ برنامه‌های شهرداری لطيفی است

شهردار لطيفي پرداختن به زیباسازی منظر شهری را از اولویت‌های این شهرداری در سال جديد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري لطيفي، نشست هم‌اندیشی كميته زيباسازي منظر شهري با حضور شهردار و مهندسان واحدهاي فني و عمران شهرداري لطيفي برگزار شد.

در اين جلسه در خصوص لزوم صیانت از ارزش‌های بافت تاریخی با رویکرد بازآفرینی منظر شهری، بررسي و تصويب طراحی‌های جداره‌های شهري و همچنين احداث پارک‌های محله‌ای عباسيان، مبشري و پاسالار بحث و تبادل‌نظر شد.

شهردار لطيفي بابیان اينكه زیباسازی منظر شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت مردم است و به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: زیباسازی بر ارتقاء کیفیت محیط و فضاهای عمومی تأکید دارد و در این راستا فرایند زیباسازی به ساماندهی، بهسازی و احیای اماکن، معابر، میادین، پارک‌ها و نصب المان‌های مختلف فرهنگی می‌پردازد.

مهدي حيدري پرداختن به زیباسازی منظر شهری، نورپردازی، گل‌کاری، نصب المان‌های جدید و مدرن در میادین شهری و اجرای نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها را از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری لطيفي در سال جديد عنوان كرد.

وي در ادامه تصریح کرد: سال جديد همچنین در کنار پرداختن به این امور، اجرای پروژه‌های عمرانی جدید و همچنین احداث چندین تقاطع غیر هم‌سطح در دستور کار قرارگرفته است.

شهردار لطيفي در پايان بابیان اینکه شهرداری متولی اصلی زیبایی شهری است، ابراز امیدواری کرد که در سایه اهتمام و جدیت دستگاه‌ها و همکاری مردم و مسئولین، شهر لطيفي به یکی از شهرهای الگو درزمینهٔ آراستگی و زیبایی سیمای شهری تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.