عکس/ زیباسازی منظر شهری در لطیفی

شهردار لطیفی از اجرای نقاشی دیواری و نمای کاهگلی در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری با اشاره به عملکرد واحد زیباسازی شهرداری در سال گذشته اظهار داشت: آئین‌نامه اجرائی ساماندهی تبلیغات شهری و مصوب نمودن و لازم‌الاجرا کردن آن در سطح شهر تهیه و تنظیم شده است.

وی از تشکیل جلسه کمیته زیباسازی در زمینه بررسی مسائل مختلف شهری، عکس‌برداری از معضلات شهری به‌منظور رفع آن‌ها و همچنین ساماندهی تابلوهای سطح شهر به‌عنوان اقدامات این واحد در سال گذشته یاد کرد.

شهردار لطیفی با اشاره به دیگر اقدامات صورت‌گرفته در زمینه زیباسازی شهر، خاطرنشان کرد: عملیات بلوک‌چینی جداره‌های خیابان اصلی جهت محصور نمودن زمین‌های بایر به مساحت 103 هزار و 550 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 341 میلیارد و 715 میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: در راستای پروژه زیباسازی جداره‌های خیابان اصلی، نمای کاهگلی به مساحت 775 هزار و 5 مترمربع با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد و 275 میلیون ریال، نصب پنجره و گلدان‌های سنتی و… بر روی دیوارهای کاهگلی و همچنین نقاشی‌های دیواری با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در سال گذشته بوده است.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، گزارش تصویری پروژه زیباسازی منظر شهری که شامل بلوک‌چینی، نمای کاهگلی و نقاشی‌های دیواری است در ادامه می‌آید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.