ساختمان جدید کلانتری 13 لطیفی در کمتر از یک سال به بهره‌برداری می‌رسد

بخشدار مرکزی لارستان گفت: در صورت ارائه طرح کلانتری 13 لطیفی توسط مجموعه مهندسی نیروی انتظامی، در کمتر از یک سال از ساختمان جدید کلانتری این شهر بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، گردهمایی رؤسای شوراهای اسلامی، دهیاران، مسئولین کمیته بحران، خبرنگاران افتخاری و رابطین امور بانوان بخش مرکزی لارستان، پنج‌شنبه 19 مهرماه 97 در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

بخشدار مرکزی لارستان طی سخنانی هدف از برگزاری این گردهمایی را تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی بخش مرکزی لارستان و آغاز دوره‌های آموزشی جهت دهیاران، مسئولین امور بانوان در روستاها و خبرنگاران افتخاری تمامی روستاهای بخش مرکزی عنوان کرد.

علی پیروز ادامه داد: راه‌اندازی مجمع خیرین بخش مرکزی لارستان، صندوق قرض‌الحسنه ویژه دهیاران، اعضای شورای اسلامی و کارکنان بخش مرکزی در ماه‌های آینده شروع به کار خواهد کرد. طرح بیمه همگانی روستاهای بخش مرکزی که شاید جزو اولین‌ها در استان باشیم نیز به‌زودی اجرا می‌شود و نمایندگی بیمه هم متعلق به دهیاری‌ها خواهد بود.

وی در ادامه به احداث ساختمان جدید کلانتری 13 شهر لطیفی اشاره و تصریح کرد: اگر مجموعه مهندسی نیروی انتظامی، طرح کلانتری 13 لطیفی را ارائه بدهند، ان‌شاءالله با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی در دو هفته آینده، کلنگ احداث آن را به زمین می‌زنیم و در کمتر از یک سال این پروژه را به اتمام می‌رسانیم.

 بخشدار مرکزی لارستان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با وحدت، همیاری و همکاری بتوانیم کارهای ارزشمندی را اجرا کنیم.

گفتنی است در ادامه این نشست، از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان و رئیس کلانتری‌ها و پاسگاه‌های بخش مرکزی تجلیل به عمل آمد. در پایان مراسم برای دهیاران، خبرنگاران افتخاری و رابطین امور بانوان به‌طور جداگانه کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.