ستاد مدیریت بحران شهرداری لطیفی تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری لطیفی با حضور نماینده شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری به ریاست سرپرست شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، پيرو پیش بینی های هواشناسی درباره بارندگی های هفته آینده و اعلام هشدار ستاد بحران استان، ستاد مدیریت بحران شهرداری لطیفی تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه مهندس غلامرضا حسینی سرپرست شهرداری لطیفی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای خدماتی، آتش نشانی و نیروهای مردمی در ارائه خدمات به شهروندان در بارندگی‌ هفته گذشته، بیان داشت: با توجه به برخی خسارت ها و مشکلات در سطح شهر پس از بارندگی اقدامات لازم جهت بررسی، ارزیابی و رفع نقاط پر خطر و آسیب دیده انجام شود.

وی در پایان همچنین با تاکید بر اقدامات ضروری و پیشگیرانه برای حوادث ناشی از بارندگی های پیش رو اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارش‌ های هفته آینده، بهسازی  معابر، بازسازی دیواره های رودخانه وربند، تامین تجهیزات مورد نیاز، هماهنگی با دستگاه های امدادی و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و مردمی جهت امدادرسانی و مقابله با هرگونه چالش احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.