شهردار لطیفی با امام جمعه لارستان دیدار کرد

شهردار لطیفی به همراه ‌رئیس شورای اسلامی این شهر با امام جمعه لارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه رئیس و نائب‌رئیس شورای اسلامی این شهر صبح امروز شنبه (18 فروردین‌ماه 97) به دیدار حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی رفتند تا نقطه‌نظرات امام جمعه لارستان را بشنوند.

حجت‌الاسلام موسوی در این دیدار با بیان اینکه شهر لطیفی مردمی خونگرم، انقلابی و ولایت‌مدار داشته و دارد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این شهر، حضور اهل تسنن و تشیع در کنار هم با برادری، دوستی و محبت است.

وی در ادامه به لزوم ایجاد کارهای بنیادین و فقدان مراکز تفریحی در شهرستان اشاره کرد و گفت: به نظر بنده دو کار نیاز است که انجام شود. یکی از آنها پرداختن به کارهای زیربنایی و بنیادین است. باید دید صلاح بلندمدت مردم چیست و آنرا انجام داد و از کارهای قشری، مقطعی و احساسی دوری کرد.

امام جمعه لارستان به دومین مورد نیز اشاره کرد و افزود: یکی از چیزهایی که منطقه ما از آن رنج می‌بَرد نبود فضای تفریحی و مراکز ورزشی است که این خلا بزرگی به حساب می‌آید. اگر خلا ایجاد شده در جامعه پُر نشود، مردم خودشان و یا دشمنان با ایجاد یک بَدل آنرا پُر می‌کنند. اگر این مراکز ایجاد شود، جلو خیلی از آسیب‌ها و آفت‌ها را خواهد گرفت.

شهردار لطیفی در ادامه با بیان اینکه از نیمه دوم سال 96 اتفاقات خیلی خوبی در این شهر افتاده است، بیان کرد: از زمانی که تصدی شهرداری این شهر را بر عهده گرفتم، اکثر کوچه‌ها و معابر شهری آسفالت نشده بود که با همت جدی این مساله پیگیری شد و بالای 40 هزار مترمربع آسفالت در 5 ماه گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: پارک و فضای سبز که مردم بتوانند از آن استفاده کنند در شهر لطیفی وجود نداشت که ما دو پارک محله‌ای خیلی خوب به مساحت 2 و 5 هزار متر ایجاد کردیم. شهرداری لطیفی در ایام عید نوروز خوش درخشید و مسافران و مهمانان نوروزی، خیلی خوب از این پارک‌ها استقبال کردند.

مهندس حیدری به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی شهر لطیفی نیز تکمیل شده که ان‌شاءالله طی چند ماه آینده تقدیم جوانان این شهر خواهد شد. شهرداری به ساختمان جدید نقل مکان می‌کند و ساختمان قدیم آن به فرهنگسرا تغییر کاربری می‌دهد. پروژه ساخت سرای مهربانی یا همان کانون فرهنگی هم با معماری سنتی لارستان طی چند ماه آینده کلید می‌خورد.

وی در پایان اظهاراتش به پروژه‌های شاخص شهرداری لطیفی در سال جدید اشاره و تصریح کرد: احداث پارک کوهستان و پیاده‌رو سلامت از پروژه‌های شاخص شهر لطیفی در سال 97 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.