شهردار لطیفی با رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین سلامت دیدار کرد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، در این دیدار شهردار لطیفی با تبریک سال جدید، اظهار داشت: خیرین، انسان‌هایی دلسوز و علاقه‌مند به همنوع هستند که در بخش‌های مختلف نظیر سلامت و ساخت مدرسه وارد میدان شده و با همت و تلاش آنان بخش زیادی از مشکلات مرتفع شده است.

مهدی حیدری با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات خیرین در زمینه‌های مختلف، افزود: در این شرایط حضور و نقش‌آفرینی خیرین تأثیر فراوانی در خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه نیازمندان داشته است. هرچه فرهنگ مردم در حوزه سلامت ارتقاء پیدا کند، از هزینه‌های درمان کاسته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی نیز در سخنانی درمانگاه را یکی از نیازهای مبرم مردم شهر لطیفی و روستاهای همجوار عنوان کرد و گفت: درمانگاه لطیفی چند سالی است که پیشرفت کاری نداشته و بلاتکلیف مانده است. ان‌شاءالله با همکاری و مساعدت مجمع خیرین سلامت لارستان این مسأله مرتفع و در اسرع وقت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منصور محتاجی رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان با بیان اینکه شهر لطیفی در این چند ساله پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است،  بیان کرد: به همراه اعضای هیأت‌مدیره بازدیدی را از درمانگاه لطیفی خواهیم داشت و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم با ارتباطاتی که با مجموعه خیرین منطقه می‌گیریم، این پروژه را تکمیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.