شهردار لطیفی با فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد

شهردار لطیفی به همراه ‌رئیس شورای اسلامی این شهر با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه رئیس، نائب‌رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی این شهر صبح روز پنج‌شنبه (16 فروردین‌ماه 97) به دیدار جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان رفتند تا با وی پیرامون مسائل شهر گفت‌و‌‌گویی داشته باشند.

شهردار لطیفی در این دیدار، با اشاره به انسجام بین اعضای شورا و مردم در 5 ماه گذشته و ایجاد اعتماد و اطمینان در شهر، اظهار کرد: در جذب درآمد از 55 درصد به 120 درصد ارتقاء پیدا کردیم که نشان‌دهنده آن است که به تعهداتمان جامه عمل پوشاندیم.

وی با بیان اینکه در سال جدید از پروژه‌های شاخصی بهره‌برداری خواهیم کرد، افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری، احداث «پارک کوهستان» در شمال لطیفی خواهد بود که دارای آب‌وهوای بسیار خوبی است. «پیاده‌رو سلامت» دومین پروژه مهمی است که در حدفاصل ورودی شهر لطیفی از سمت بندرعباس قرار می‌گیرد. زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر هم به ترتیب اولویت انجام می‌شود.

مهندس حیدری به یک قطعه زمینی که از طرف خیّر به شهرداری اهدا شده نیز اشاره و تصریح کرد: این زمین به مساحت 850 متر است که ان‌شاءالله قرار است سرای مهربانی یا همان کانون فرهنگی تربیتی در آنجا ساخته شود.

وی در پایان صحبت‌هایش خطاب به فرماندار ویژه لارستان گفت: شما همیشه نسبت به شهر لطیفی حُسن‌ِنیت داشته و دارید. امیدواریم مساعدت‌های شما در جذب بودجه بیشتر شود و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر لطیفی باشیم.

رئیس و اعضای شورای شهر لطیفی نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های شهردار لطیفی و همچنین مساعدت‌های فرمانداری ویژه لارستان بر لزوم همدلی و همکاری نهادها و ادارات دولتی با شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید کردند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با بیان اینکه نوع نگاه ما به شهر لطیفی نگاه مثبتی است، افزود: این نگاه مثبت، ناشی از همت والای شورا، پیگیری‌های شهردار و همچنین زمزمه محبت دوستان است.

جلیل حسنی با تحسین از اقدام شهردار لطیفی در تشکیل شورای مشورتی برای پیشبرد هرچه بهتر مسائل شهری، بیان کرد: موضوعی که جای خالی آن در کشور احساس می‌شود، نبود انباشت تجربه است. به همین اندازه می‌توان توان مدیریتی را نیز چندبرابر کرد.

وی خواهشی را از شهردار و شورا مطرح کرد و گفت: تا آنجا که می‌توانید اختلاف‌نظرها و دیدگاه‌ها را کنار بگذارید تا مردم از نتایج عملکرد شما بیشتر بهره ببرند. امیدواریم ما هم بتوانیم به‌عنوان مکمل در کنار شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.