شهردار لطیفی با مدیر اداره توزیع برق لارستان دیدار کرد

شهردار لطیفی به همراه نائب‌رئیس شورای اسلامی این شهر با محمدامین دامن‌کشان مدیر اداره توزیع برق لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه نائب‌رئیس و دو تن از اعضای شورای اسلامی این شهر صبح امروز (چهارشنبه 15 فروردین‌ماه 97) با محمدامین دامن‌کشان مدیر اداره توزیع برق لارستان دیدار کردند.

در این دیدار، شهردار لطیفی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره توزیع برق لارستان، سال جدید را هم به مدیر این اداره تبریک گفت.

مهندس حیدری با بیان اینکه هر پروژه‌ای با فعل خواستن صرف می‌شود، اظهار کرد: احداث «پارک کوهستان» و «پیاده‌رو سلامت» دو پروژه‌ شاخص مهم شهرداری لطیفی است که ان‌شاءالله در سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: این پروژه‌ها هم جنبه اقتصادی و هم گردشگری دارد و از طرفی آبرویی برای شهر است. شما هم جهت برق‌رسانی این پروژه‌ها مساعدت کنید.

مدیر اداره توزیع برق لارستان نیز در این دیدار با بیان اینکه هر کاری انجام‌شده، وظیفه و در راستای تعامل و همکاری بوده است، گفت: از اینکه قدمی برای مردم برمی‌داریم و به آنها خدمت می‌کنیم، خوشحال می‌شویم. فرقی هم نمی‌کند که آن شهر لار باشد یا لطیفی و یا هر جای دیگر. سعی ما بر این است که تعامل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید هم در خدمت شهروندان هستیم، تصریح کرد: اعتقادم بر این است که باید از شهرداری‌های جدید و کوچک بیشتر حمایت کرد. ما بضاعت چندانی نداریم ولی هر کاری از دستمان بربیاید، دریغ نمی‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.