صدور رأی پرونده تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100

چندین پرونده کمیسیون ماده 100 با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در شهرداری لطیفی موردبررسی قرار گرفت و صدور رأی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، جلسه کمیسیون ماده 100 با حضور امین اوجی نماینده دادگستری، علی‌اصغر علی‌پور نماینده وزارت کشور، مهدی حیدری نماینده شهرداری لطیفی، ابراهیم اسماعیلی نماینده شورای اسلامی شهر لطیفی و حمیدرضا پرند دبیر کمیسیون ماده 100 در دفتر شهردار لطیفی برگزار شد.

مهدی حیدری در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که همواره شهرداری‌ها در سراسر کشور با آن درگیر هستند، بحث کنترل ساخت‌وسازهای غیرمجاز است.

وی ادامه داد: در همین راستا چندین پرونده تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100 موردبررسی قرار گرفت و صدور رأی شد.

شهردار لطیفی بیان کرد: طبق قانون، شهرداری‌ها در سطح شهرها مسئول جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز هستند و متأسفانه شهرداری‌ها هم قانون و راهکار مناسب برای برخورد با معضل ساخت‌وساز غیرمجاز در اختیار ندارند.

این مقام مسئول افزود: تنها راهکار قانونی برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرداری‌ها ماده 100 است که این قانون هم به‌درستی اجرا نمی‌شود.

مهندس حیدری بابیان اینکه تمام دستگاه‌ها و نهادها باید شهرداری را در راستای کنترل ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح شهر یاری کنند، گفت: شهرداری و دستگاه‌ها باید با تعامل و همفکری، راهکار مناسب برای کنترل ساخت‌وساز غیرمجاز ارائه کنند و در اجرای احکام کمیسیون ماده 100، آینده شهر را در نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.