طرح‌های عمرانی شهرداری لطیفی در مسیر توسعه‌یافتگی شهر است

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: طرح‌های عمرانی شهرداری لطیفی در مسیر توسعه‌یافتگی شهر است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با حضور در دفتر مدیرکل فنی استانداری فارس با امیرحسین جمشیدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار لطیفی در این دیدار بابیان اینکه در سال گذشته، کارهای شاخص و مطلوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و… در شهر لطیفی انجام‌شده است، گفت: همه این خدمات به‌پاس حمایت‌ها و همدلی و همیاری شما با شهرداری لطیفی بوده است.

مهدی حیدری در ادامه به برگزاری نشست کاربردی هماهنگی، بررسی و هم‌اندیشی در راستای تهیه و تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر لطیفی و تحقق آن پرداخت.

وی افزود: باوجود توسعه چشمگیر شهرها، توجه به برنامه‌محور بودن این توسعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که طرح جامع و تفصیلی مهم‌ترین اسناد بالادستی برای این امر مهم است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس نیز در این دیدار، پروژه‌های عمرانی شهرداری لطیفی را طرح‌های زیرساختی و تأثیرگذار در بهبود و ارتقای رفاه شهروندان عنوان و تصریح کرد: طرح‌های عمرانی شهرداری لطیفی در مسیر توسعه‌یافتگی شهر است.

امیرحسین جمشیدی ادامه داد: با توجه به گسترش زندگی ماشینی، تعاملات اجتماعی و توسعه افسارگسیخته شهرها، هر چه قدر این توسعه را در قالب برنامه هدایت کنیم، یک مجموعه شهر منظم و مرتب خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود از ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با اجرای آن علاوه بر تأمین اعتبار متعارف شهرداری‌ها و هزینه‌های جاری آن‌ها درآمد بیشتری را در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی برقرار کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس با یادآوری اینکه اعتبارات ملی و استانی بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده توزیع می‌شود که نیازمند رعایت ضوابط و مقررات است، تصریح کرد: دیدگاه دولت این است که شهرداری با ایجاد درآمد مستمر امور جاری را انجام داده و در برخی زیرساخت‌ها از اعتبار دولتی استفاده کنند.

جمشیدی در پایان بابیان اینکه تابه‌حال بیشترین ارتباط را با شهرداری‌ها داشته‌ایم و از مشکلات آنان مطلع هستیم، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در چارچوب قانون و تا آنجایی که امکان داشته باشد، به حل مشکلات شهرداری‌ها بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.