9 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لطیفی در دهه فجر افتتاح می‌شود/کلنگ زنی پروژه احداث «پارک شهر» و «فاز دوم کمربندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 9 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لطیفی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،مهدی حیدری شهردار لطیفی طی سخنانی ضمن تبریک ايام دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از کلنگ زنی،تملک و افتتاح 9 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

وی در ابتدا به احداث «پارک چرخاب» به مساحت بیش از 6 هزار متر مربع اشاره کرد و گفت:این پروژه با هدف توسعه فضاهای تفریحی،ورزشی و فرهنگی شهر لطیفی شامل فضای سبز،مجموعه ست ورزشی و بازی کودکان، آلاچیق و سکوی نشینمن، آبنما،کلبه سنتی،نصب المان و….در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

حیدری همچنین راه اندازی پیست دوچرخه سواری و پیاده روی با هدف ایجاد محیطی آرام و ایمن برای ورزشکاران و شهروندان،ارتقای سطح سلامت جامعه، تشویق و ترغیب مردم به ورزش های همگانی را از جمله امکانات این پارک برشمرد.

وی اضافه کرد:پروژه احداث خیابان گلستان شامل تملک و اجرای زیر سازی و آسفالت در مسیر ورودی به پارک چرخاب و مجتمع توریستی،تفریحی و تجاری چرخاب نیز به مساحت 7 هزار متر مربع به بهره برداری می رسد.

این مقام اجرایی اظهار داشت: پروژه های زیر سازی و آسفالت معابر کوچه های ۲۰ وصال،۱۰ آیت اللهی و معابر منتهی به آن ، رضوان،برکه نو،کوچه بانک ملت،شهید قاصدی،صابرین و ۲۱ شهید خاوری ضلع شمالی و جنوبی بلوار شهدا به مساحت 13 هزار متر مربع از جمله پروژه هایی ست که در راستای ساماندهی معابر، تسهیل در عبور و مرور، تامین آرامش و آسایش شهروندان به بهره برداری می رسد.

مهندس حیدری در ادامه بیان داشت: اجرای موزاییک فرش و آسفالت پیاده رو ضلع شمالی و جنوبی بلوار شهدا و اجرای مبلمان شهری متناسب با محیط پیرامونی جهت رفاه حال شهروندان به مساحت 3 هزار متر مربع از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در جنب ساختمان شهرداری لطیفی را از دیگر پروژه های عمرانی این شهرداری دانست و افزود:این پروژه با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و افزایش سرانه های ورزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته و مراحل  مخلوط ریزی و تسطیح آن در حال انجام است.

شهردار لطیفی همچنین در پایان از کلنگ زنی پروژه بزرگ پارک شهر جهت توسعه فضای سبز شهری به مساحت 12 هزار متر مربع و کلنگ زنی کمربندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فاز 2 به مساحت 3500 متر مربع در دهه فجر امسال خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.