شهردار لار:انتخاب آقای علی پور در این جایگاه، قطعا خدمت بزرگی به منطقه است

در هشتمین روز از بهمن ماه، اصغر فرودی شهردار لار و هیات همراه با علی اصغر علیپور شهردار جدید لطیفی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ شهردار لار در این دیدار، ضمن اشاره به تجارب و سوابق کاری شهردار جدید در حوزه های مختلف سیاسی، خدماتی، عمرانی، انتخاب علیپور در جایگاه مدیریت شهری را خدمت بزرگی به منطقه دانست و افزود: هدف ما این است که به عنوان یک مجموعه در پیشبرد اهداف و خدمت به مردم تعامل و همکاری مستمر و موثر داشته باشیم.

علیپور نیز در دیدار با شهردار لار از شهر لطیفی به عنوان دروازه ورود به لار نام برد و گفت: از اهم برنامه‌های من در باب ساماندهی شهری تمرکز زدایی از سطح شهر و فضاسازی مناسب در ورودی های شهر است.

شهردار لطیفی ادامه داد: قطعا در جهت ایجاد تغییر و تحول در توسعه شهری و تقویت نقاط گردشگری و تبدیل کردن منطقه به قطب گردشگری نیازمند تعامل بین شهرداری ها و استفاده از تجربیات وسیع شهردار لار و تیم توانمند این مجموعه هستیم.

در ادامه در حوزه های مختلف شهری بحث و تبادل نظر شد که مهار آب‌های سطحی و جداره کشی در مسیر آبراه ها، ساماندهی میدان امام حسین (ع) و حل اختلاف اراضی فی مابین دو شهر، از مهم‌ترین این موضوعات بود.

همچنین در این دیدار مقرر شد به منظور توانمند سازی نیروی انسانی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان، دوره آموزشی مهارتی ویژه پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لطیفی توسط مربیان آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.