قلب «لطیفی» برای «قدس» می‌تپد

راهپیمایان لطیفی در روز جهانی قدس همگام با سایر آزادی‌خواهان جهان،‌ فریاد حمایت از ملت فلسطین و محکومیت معامله قرن را سر دادند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور در لطیفی برگزار شد.

مردم این شهر با شعارهای خود حمایت از حقوق ملت فلسطین، محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و رد معامله قرن را سر دادند. و خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام مداح‌علی در این مراسم اظهار داشت: امسال برای چهلمین سال پیاپی مردم ایران با زبان روزه و در این هوای گرم، ندای امام راحل را لبیک گفتند و به منویات خلف صالح و شایسته آن بزرگوار رهبر عظیم‌الشأن پا به میدان گذاردند تا این پیام را به جهانیان برسانند که ما همچنان در صحنه هستیم و از مسلمانان و مستضعفان دفاع می‌کنیم و اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم.

سخنران ویژه این مراسم افزود: قدس شریف برای ما مقدس است. مسلمانان به این سرزمین وفادارند و به راحتی دست از بیت‌المقدس بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه عربستان به جرگه اسلام و مسلمانان بپیوندد، گفت: سعودی باید از خواب غفلت بیدار شود و از همراهی با آمریکا و اسرائیل دست بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.