لزوم ایجاد درآمد پایدار برای تأمین هزینه‌های شهرداری لطیفی

شهردار لطیفی در نخستین نشست کمیته وصول درآمد، بر لزوم ایجاد و کسب درآمدهای پایدار برای تأمین هزینه‌های عمرانی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، اولین نشست کمیته وصول درآمد به‌منظور تأمین درآمدهای شهرداری لطیفی و به‌ویژه درآمدهای پایدار با حضور شهردار و کارشناسان امور مالی شهرداری لطیفی برگزار شد.

مهدی حیدری در این نشست اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع و برخورد مناسب با مشتریان و همچنین تسریع در امور مربوط، اولویت اول کاری در حوزه درآمدی می‌باشد.

شهردار لطیفی ادامه داد: باید از بهترین امکانات و تجهیزات در راستای جلب رضایت شهروندان استفاده نماییم و در راستای کاهش مراجعات به شهرداری گام برداریم.

وی بابیان اینکه فرصت جذب درآمد در شهرداری بسیار اندک می‌باشد، گفت: ما باید با استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود در راستای جذب درآمدها سعی و تلاش نماییم. باید بتوانیم اقداماتی برای ایجاد درآمد پایدار انجام دهیم.

مهندس حیدری در ادامه بابیان اینکه شهرداری لطیفی پتانسیل‌های لازم برای ایجاد درآمدهای پایدار را دارد، خاطرنشان کرد: لازم است با اجرای دو رویکرد کوتاه‌مدت و بلندمدت برای ایجاد این نوع از درآمد بهره برد.

شهردار لطیفی، تأمین مالی پروژه‌های شهری و هزینه‌های جاری شهرداری را منوط به پیگیری و زحمات پرسنل درآمدی شهرداری لطیفی دانست و از اقدامات آن‌ها درزمینهٔ وصول درآمدها تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه ادارات و نهادهای دولتی نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری اقدام نمایند، افزود: بدهی ادارات به شهرداری بسیار زیاد است و پرداخت آن کمک شایانی به اجرای پروژه‌های شهری می‌کند.

مهندس حیدری با تأکید بر ضرورت تأمین منابع مالی پایدار و انتظارات مدیریت شهری، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری هم با تلاش و برنامه‌ریزی و پیگیری، درآمدهای مصوب محقق شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از شهروندان وظیفه‌شناس لطیفی که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارضات خود می‌کنند، گفت: از سایر شهروندان فهیم لطیفی در اجرای برنامه‌های شهری طلب یاری داریم و قطعاً پرداخت به‌موقع عوارضات از سوی شهروندان آبادانی و رفاه عمومی را در پی دارد و امیدواریم شهروندان مثل گذشته همراه و همیار خادمین خود در شهرداری باشند.

کارشناسان امور مالی شهرداری لطیفی نیز در این نشست به مباحث عملکرد درآمدی شهر و به‌خصوص درآمدهای پایدار پرداختند و هر یک از حاضران، مسائل و مشکلات موجود را مطرح و بحث و تبادل‌نظر در این زمینه صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.