مرحله دوم بسته معیشتی و حمایتی در طرح رزمایش کمک های مومنانه (رزق علوی) در شهر لطیفی توزیع شد

مرحله دوم بسته معیشتی و حمایتی در طرح رزمایش کمک های مومنانه (رزق علوی) در شهر لطیفی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، در راستای لبیک به فرایش معظم له اجرای مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه (رزق علوی) در شهر لطیفی شاهد هستیم.

مهندس حیدری شهردار لطیفی ضمن پاسداشت ایام شور و شعور حسینی و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این روحیه خدمت رسانی مردم به فقرا و توزیع خیرات برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی به گونه ای گسترده است که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است. در آن دوران همه مردم و مسئولین برای کمک به جبهه های دفاع مقدس دست به دست هم کمک کردند، امروز نیز هم نوایی و هم صدایی برای دستگیری از آسب دیدگان کرونایی مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه در نهضت کمک های مومنانه، شهرداری و شورا در کنار گروههای جهادی قرار گرفته، خاطر نشان کرد: همه دست به دست هم دادند تا بخشی از آلام و درد نیازمندان را برطرف کند.

ایشان ارزش هر بسته معیشتی را 900هزار ریال اعلام کرد که بین 300 خانوار نیازمند و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

وی تصریح کرد بخشی از این آمار جمعیت تحت پوشش کمیته امداد، دارالایتام، مراکز نیکوکاری بود، برخی دیگر نیز به کمک هیات امنا مساجد، حوزه بسیج و گروههای جهادی در مناطق مختلف شهر شناسایی شدند.

مهندس حیدری ضمن تقدیر خاضعانه از حضور آگاهانه و کریمانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی اظهار داشت: باید صمیمانه از همکاری و تعامل گسترده گروه جهادی ثارا…، هیات رزمندگان اسلام، صندوق خیریه فاطمه زهرا (س)، موسسه نیکوکاری، پایگاه مقاومت مدافع حرم و شهید مرادی و دارالایتام کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.