مردم لطیفی ۴۰ سالگی انقلاب را زیر باران جشن گرفتند+تصاویر

جشن ۴۰ سالگی انقلاب و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور پر شور مردم لطیفی زیر باران رحمت الهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی پر شور مردم لطیفی در چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی برگزار شد. مردم لطیفی همانند سایر مردم ایران اسلامی در سراسر کشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن، انزجار خود را از استکبار جهانی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام کردند.

فرمانده سپاه لارستان در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلزار شهدا لطیفی با بیان اینکه علی‌رغم همه خباثت‌ها و شرارت‌های دشمنان، انقلاب اسلامی به 40 سالگی رسید، اظهار داشت: به برکت ایستادگی ملت ولایت‌مدار و رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و به کوری چشم همه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در هوای زیبا و بارانی برگزار شد.

امیر جاهدی با اشاره به دستاورهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، گفت: به استناد و گواهی موسسات معتبر بین‌المللی، ایران هفتمین قدرت جهانی عالم، سیزدهمین قدرت نظامی دنیا، رتبه 27 تولید ناخالص داخلی، رتبه 18 اقتصادی در دنیا، جایگاه 29 در عرصه قدرت خرید مردم، رتبه 15 تولید برق، رتبه 7 تولید بنزین، یازدهمین کشور دارای فناوری پرتاب ماهواره، جایگاه سوم در سرانه بهداشتی در دنیا است که ان‌شاءالله با ایستادگی ملت عزیز، دیگر قله‌های پیشرفت را نیز فتح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در کالبد این ملت، روحیه خودباوری و خوداتکایی بدون تکیه بر ابرقدرت‌ها را دمید، افزود: امروز اگر عزت، آبرو و اعتباری در عالم داریم به واسطه این روحیه خوداتکایی است. ان‌شاءالله پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی با دستان رهبری نظام و انقلاب به دستان پر برکت حضرت حجت (ارواحنا فدا) خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، اجرای گروه سرود، اهدای جوایز نمایشگاه «اثبات ۴۰ بر ۵۰»، قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه‌های مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر لطیفی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.