معضلات ترافیکی لطیفی در جلسه کمیسیون عمران شهرداری بررسی شد

اولين كميسيون تلفيق عمران و ترافيك شهرداری شهر لطیفی با موضوع بررسي پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و اجراي تقاطع غير هم‌سطح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، در نخستین جلسه کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شهرداری لطیفی که به ریاست مهدی حیدری برگزار شد، معضلات ترافیکی شهر لطیفی با حضور کارشناسان این حوزه موردبررسی قرار گرفت.

شهردار لطیفی در این نشست به رویکردهای بازآفرینی شهری اشاره و اظهار کرد: بررسی سیر تکاملی در بازآفرینی شهری بسیار موردتوجه است و گام‌های توسعه شهر باید به‌خوبی تعریف شود.
مهندس حیدری جلب مشارکت‌های مردمی را بسیار مورد اهمیت دانست و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مردمی با همراهی کسبه بهترین ظرفیت برای مجموعه هستند که باید با ایجاد فهم مشترک، زمینه‌های همکاری را تقویت کرد.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بسياري از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافيك و ازجمله احداث تقاطع‌های غير هم‌سطح با دو حوزه عمران و ترافيك مرتبط بوده، شهرداری لطیفی با دعوت از اعضاي كميسيون حمل‌ونقل در نظر دارد شرايط تسريع در اجراي طرح‌ها را فراهم آورد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان حوزه ترافیک و مدیریت گردشگری نیز در این نشست به ارائه طرح‌های خود پرداختند و مسائل و مشکلات ترافیکی خیابان شهید خاوری و بلوار شهدا شهر لطیفی موردبررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.