نخستین جلسه شورای اداری شهرداری لطیفی با حضور «مهندس علی پور» برگزار شد

نخستین جلسه شورای اداری شهرداری لطیفی با حضور مهندس علی پور شهردار لطیفی و کلیه پرسنل شهرداری ظهر روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛مهندس علی اصغر علی پور شهردار لطیفی در نخستین روز کاری خود جلسه شورای اداری را تشکیل داد و ضمن آشنایی با مسئولین واحد ها و کارشناسان شهرداری، برنامه ها و اهداف خود را تشریح کرد.

مهندس علی پور در این جلسه رعایت حقوق شهروندی،تکریم ارباب رجوع و خوش رفتاری با مردم، تقویت روحیه همدلی بین پرسنل و ارتباط موثر و تعامل با شورای اسلامی شهر لطیفی را در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ها را مورد تاکید قرار داد.

شهردار لطیفی با اشاره به موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب، حضور اقشار و مذاهب مختلف،حضور تجار و سرمایه گذاران و خیرین را از پتانسیل های بسیار مهم شهر لطیفی دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ها و اهداف خود را با توجه به این پتانسیل ها به پیش خواهیم برد و آمادگی کامل جهت همکاری با تجار،سرمایه گذاران و خیرین عزیز برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در شهر لطیفی به عنوان دروازه ورودی استان و مرکز شهرستان را داریم.

شهردار لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر فضاسازی سطح شهر در ایام دهه مبارک فجر و برنامه ریزی جهت افتتاح پروژه های عمرانی، برخی نکات را به پرسنل یادآور شد و در ادامه نیز هر یک از مسئولین واحد ها به ارائه نکات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.