نشست صمیمی شهردار و شورای شهر لطیفی با بانوان

نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی لطیفی با بانوان این شهر با هدف ارائه گزارش عملکرد، بیان برنامه‌ها و پاسخگویی به سؤالات مردم، شامگاه دوشنبه 10 تیرماه 98 در حسینیه اعظم  لطیفی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری در این نشست با بیان اینکه در همه مناسبت‌های مهم، چندین پروژه‌ شاخص عمرانی، خدماتی و فرهنگی در لطیفی به بهره‌برداری رسیده و می‌رسد، اظهار داشت: شهر لطیفی در قیاس با شهرهای همجوار پیشرفت چشمگیری داشته و نسبت به آنها پروژه‌های بیشتری را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داده است.

شهردار لطیفی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورا آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر بوده است، گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت چندین کوچه آغاز شده و ان‌شاءالله سایر کوچه‌ها و معابر نیز به ترتیب اولویت، آسفالت خواهد شد. سایر پروژه‌های عمرانی نیز از جمله سرای مهربانی، ایستگاه آتش‌نشانی و… جهت خدمات‌دهی بهتر به شهروندان در دست اقدام است.

رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی نیز در این جلسه از شهردار لطیفی که با برنامه و تعامل در حال پیش بردن امورات این شهر است، تشکر و از وجود تعامل شهردار و شورای اسلامی شهر با مردم ابراز خوشحالی کرد و افزود: همه فعالیت‌ها زیر سایه تعامل است که این نعمت بزرگی است.

حسین پرویز در ادامه، عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی را در قالب گزارش ارائه داد و به سؤالات بانوان در خصوص مسائل و مشکلات شهر لطیفی پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.