نشست هم اندیشی شهردار لطیفی با بانوان فعال شهر لطیفی برگزار شد

نشست هم اندیشی شهردار لطیفی با بانوان فعال در عرصه فرهنگ و هنر، ورزش، میراث فرهنگی، صنایع دستی،مشاغل خانگی و هنر و کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،نخستین نشست هم اندیشی شهردار لطیفی با بانوان فعال در عرصه فرهنگ و هنر، ورزش، میراث فرهنگی، صنایع دستی،مشاغل خانگی و هنر و کودک با هدف شناسایی ظرفیت ها، برنامه ریزی، هم اندیشی و ساماندهی امور بانوان در حوزه های مختلف در محل دفتر شهردار برگزار شد.

مهندس رحمت اله واحدی شهردار لطیفی در این جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، شناسایی ظرفیت‌ها و قرار گرفتن بانوان موثر و موفق در کنار یکدیگر است؛ خوشبختانه بانوان توانمند بسیاری در شهر داریم که حضور و هم‌ افزایی آن‌ها موجب بهره‌مندی از ظرفیت‌ ها و ارتقا جایگاه بانوان گردد.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت‌هایی در شهر لطیفی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای شکوفایی استعداد ها و توانمندی بانوان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جامعه بر نقش بانوان حرکت کرده و استوار است، گفت: امروز منشا بسیاری از کنش‌های جامعه به واسطه حضور و فعالیت بانوان صورت می‌پذیرد؛ بهره‌گیری از ظرفیت‌ ها موجب پیشرفت و ارتقا سطح خدمات می‌شود.

در پایان جلسه نیز هر یک از بانوان پیشنهادات و مطالبات خود را در حوزه های مختلف مطرح و شهردار لطیفی نیز حمایت و همراهی همه جانبه خود را اعلام کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.