نشست هم اندیشی شهردار لطیفی با فعالان میراث فرهنگی و محیط زیست شهر لطیفی برگزار شد

نشست هم اندیشی شهردار لطیفی با فعالان میراث فرهنگی و محیط زیست این شهر در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، به منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت انجمن های مردمی در توسعه و تسهیل امور شهری، نشست هم اندیشی شهردار لطیفی با جمعی از جوانان فعال انجمن میراث فرهنگی و انجمن محیط زیست در محل دفتر شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست هر یک از حاضرین با ارائه نظرات و دیدگاههای خود، به بحث و تبادل نظر با شهردار در حوزه های مختلف شهر پرداختند.

از جمله موارد مطرح شده می توان به پیشنهاد برگزاری جشنواره نوروزی در لطیفی جهت حمایت از تولید بومی و صنایع دستی و معرفی آیین های مردم لطیفی به مسافران نوروزی، استفاده از المانهای بومی در شهر،  کاشت درختان بومی منطقه در شهر خصوصا و جایگزینی درختان غیر بومی با درختان بومی و… اشاره کرد.

در ادامه نیز مهندس واحدی شهردار لطیفی ضمن قدردانی از حضور جوانان فعال حوزه میراث فرهنگی و محیط زیست و ارایه پیشنهادات و دیدگاه های خود در این نشست، بر استفاده از ظرفیت انجمن های مردمی در توسعه و تسهیل امور شهری تاکید کرد و اظهار داشت: باید ارتباط انجمن های مردمی با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در امور فرهنگی، اجتماعی و محیط زیست بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات جامعه تنها از طریق مجموعه مدیریت شهری قابل حل نیست و اینجاست که نقش انجمن های مردمی در آموزش و فرهنگ سازی و توسعه در امور مختلف اهمیت پیدا می کند. به همین خاطر از انجمن های مردمی و جوانان می خواهم که به شهرداری در پیشبرد امور شهری کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.