همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر لطیفی برگزار شد+تصاویر

به مناسبت عید مبعث همایش پیاده‌روی خانوادگی باحضور رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در لطیفی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید سعید مبعث و با هدف ایجاد شور و نشاط در شهر ‌صبح جمعه (24 فروردین‌ماه 97) با حضور جمعی از مردم شهر لطیفی برگزار شد.

در این همایش شرکت‌کنندگان در یک صبح بهاری از میدان شهدا تا پارک سلامت این شهر را پیاده‌روی کردند و در پایان این همایش و به‌قیدقرعه، تعدادی هدایا از طرف شهرداری لطیفی و شورای اسلامی این شهر به شرکت‌کنندگان اهدا شد که یک‌دستگاه دوچرخه جایزه ویژه این برنامه بود.

همچنین در این برنامه از تیم فوتبال استقلال لطیفی که با کسب مقام نائب‌قهرمانی در مسابقات لیگ برتر استان فارس، مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور و جام حذفی را بدست آورده است، تجلیل شد.

شهردار لطیفی در حاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که در پارک سلامت این شهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه این همایش با شعار تحکیم بنیان خانواده برگزار شده است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش حضور همه اعضای خانواده در یک صبح جمعه لحظات شادابی را برای شهر لطیفی رقم زنند.

مهدی حیدری با یادآوری اینکه ورزش همگانی دارای اثرات مثبتی است و برای افزایش روحیه نشاط جامعه شهری بسیار مؤثر است، تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی ورزش در سطح جامعه پررنگ شود تا بسیاری از مشکلات اجتماعی از این طریق حل شود.

محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز در این همایش با بیان اینکه همایش‌های پیاده‌روی برای توسعه ورزش همگانی و سلامتی و نشاط در جامعه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: افزایش انگیزه مردم برای روی آوردن به ورزش از اهداف اداره ورزش و جوانان و دیگر نهادها برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.