پایگاه ویژه رزمی شهدای لطیفی افتتاح شد+گزارش تصویری

طی مراسمی با حضور تعدادی از فرماندهان لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی،جمعی از بسیجیان و معتمدین این شهر،پایگاه ویژه رزمی شهدای لطیفی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،مراسم افتتاحیه «پایگاه ویژه رزمی شهدای لطیفی» با حضور تعدادی از فرماندهان لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی،جمعی از بسیجیان و معتمدین این شهر صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در مسجد جامع امیرالمومنین علی(ع) شهر لطیفی ‌برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان طی سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: حضور مردم و مشارکت حداکثری آنان در پای صندوق‌های رای، راه قطعی ناامید کردن دشمن از خدشه وارد کردن به جمهوری اسلامی و انقلاب است.

وی در ادامه گفت: فضاسازی‌ های دشمنان بر ضد نظام و انقلاب، اهتمام و عزم ملت ایران را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دو چندان می‌ کند و حضور حداکثری و با بصیرت مردم در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب صحیح، بهترین راه نجات کشور از مشکلات و تضمین آینده کشور و انقلاب است.

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) لارستان در پایان با اشاره به ایجاد پایگاه ویژه رزمی شهدای لطیفی بر حمایت همه جانبه این قرارگاه و سپاه شهرستان از این پایگاه در راستای رشد و تعالی جوانان انقلابی تاکید کرد.

حسین طالبی نایب رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح پایگاه رزمی شهدای لطیفی، حمایت مجموعه شورا و شهرداری از این پایگاه اعلام کرد.

شهردار لطیفی نیز در آیین افتتاح دفتر پایگاه رزمی شهدای لطیفی طی سخنانی ایجاد پایگاه رزمی شهدای لطیفی را مایه مباهات این شهر دانست و عنوان کرد: این وظیفه بر بنده و مجموعه شهرداری است که برای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی هر گونه همکاری لازم را داشته باشیم.

مهدی حیدری افزود: در همین راستا با همکاری و تعامل صورت گرفته مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی ساختمان فرهنگسرا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهت استقرار این پایگاه در اختیار گردان امام حسین (ع) لارستان قرار گرفت و امیدواریم در آینده نزدیک با تامین زمین شاهد احداث ساختمان این پایگاه باشیم.

در پایان این مراسم مسئولان به همراه مردم و بسیجیان با حضور در گلزار شهدای لطیفی با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.