پيام تبريك شهردار لطيفي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي

والفجر، ولیال عشر، والشفع والوتر، والیل اذا یسر

دهه مبارک فجر، یادآور تاریخ پرافتخار سرزمین ایران اسلامی و شکوه بی بدیل پیروزی انقلابی اصیل و سرنوشت ساز است؛ انقلابی که ریشه در شور و شعور ملتی بزرگ دارد؛ انقلابی که مطلع فجر اسلام ناب محمدی و تمثیلی از حماسه عاشورایی است.

دهه فجر ثمره مجاهدت‌ها، پایداری ها، رشادت ها و از جان گذشتگی های مردان و زنان غیور، آزاده  و دلاوری است که بی محابا، پرتوان، مصمم، هم صدا با رهبر خود بانگ آزادی را سر دادند، آنها که با نیت راستین ،همبستگی بی مثال و وحدت کلمه، نبرد با طاغوت زمان و در انداختن بنیان طاغوتیان را قاموس خود ساختند .
انقلاب بزرگ اسلامی آرمان مقدس و پاک ملتی است که برای اثبات حقانیت، استقرار آزادی و به دست گرفتن سرنوشت خویش به پا خاست. انقلابی که با گذشت سی و نهمین سال از تولدش، همچنان اصالت، عزت، عظمت  و اقتدارش افزون تر گردیده و به منزله الگویی سرآمد از مردم سالاری دینی در سراسر دنیای پهناور  قلمداد می گردد.
از این رو بر همه ماست که به عنوان وارثان این گنجینه ارزشمند که آسان به دست نیامده و شرف و ایمانی والا و همتی بلند در آن نهفته است، پاسدار خون شهدا و امام شهدا (ره) بوده و در جهت بالندگی و توسعه بیش از پیش  میهن اسلامی و ترویج ارزش ها و آموزه های مکتب انقلاب بکوشیم.

همچنین با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و غرور آفرین در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن دوشادوش دیگر آحاد مردم شریف حماسه ای بزرگ را در تاریخ  کشورمان خلق نموده  و بیش از پیش بر افتخارات میهن اسلامی بیافزاییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و یاد و خاطره شهدا ، فرا رسیدن سی و نهمین  بهار انقلاب اسلامی ایران و تقارن آن با دهه فاطیمه به همه فجر آفرينان به ويژه مقام معظم رهبری، خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم هميشه در صحنه و شهيد پرورشهرلطیفی  تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبریهای مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

                                                                                                                    مهندس مهدی حیدری

                                                                                                                         شهردار لطیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.