پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

علی پور شهردار و حسین طالبی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت فرارسیدن سال نو پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَالْأَبْصَارِ يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ يَا مُحَوّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوَّلْ حَالَنَا إِلَى أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دلها و دیده ها؛ ای مدبّر شب و روز ای گرداننده سال و حالها بگردان حال ما را به نیکوترین حال»

نوروز نوید زندگی نو و بهار لبخند شیرین خداست.

ایرانیان عزیز با رسم ایرانی اسلامی خود بهار طبیعت را با زمزمه يا مقلب القوب» جشن میگیرند و نوروز را بهترین فرصت برای نو شدن رخت آگاهی و نماد امید و پویایی می دانند.

نجوای «یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی مینوازد و شکوفه های گلرنگ امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان گلاب مهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف رب رحمان به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان به نام نامی دوست ازلی و ابدی شیرین و شیرین تر گردد.

اینجانبان فرارسیدن سال ۱۴۰۳ که به فرموده مقام عظمای ولایت به «سال جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری گردیده را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهر لطیفی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدواریم خداوند متعال در سال جدید و تلاقی عید نوروز با ماه بندگی سالی توام با سلامتی و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان، مقدر فرماید.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی

علی اصغر علی پور – شهردار لطیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.