پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

رحمت اله واحدی شهردار و ابراهیم اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت فرارسیدن سال نو پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

تازگی طبیعت و آغاز سال نو، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می‌گردد تا با نیم‌نگاهی بر رفتار و اعمال گذشته، فردایی روشن را رقم بزنیم. توفیق سالی دیگر از خدمت به مردم سپری شد سالی که فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کردیم و امیدواریم آنچه انجام گرفت توانسته باشد گوشه‌هایی از انتظارات به‌حق شما شهروندان قدرشناس را فراهم نموده باشد.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو وآرزوی سالی سرشار از برکت و معنویت برای تمام همشهریان عزیز و نجیب شهر لطیفی ،امیدواریم در سال جدید با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری، همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و خدمت صادقانه به‌نظام مقدس اسلامی بکار گیریم.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری  زیباتر، ایمن‌تر، توسعه‌ یافته تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

 

ابراهیم اسماعیلی – رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی

رحمت اله واحدی – شهردار لطیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.