چهار مرحله دیگر از ضدعفونی معابر سطح شهر لطیفی به انجام رسید.

چهار مرحله دیگر از ضدعفونی معابر سطح شهر لطیفی به انجام رسید.

(تاکنون ضدعفونی سطح شهر به هشت مرحله رسیده است)

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهندس حیدری شهردار لطیفی با اعلام این خبر و با بیان اینکه ریشه‌کنی ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و مشارکت عموم شهروندان است افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان، طرح ضد عفونی خیابانهای اصلی، کلیه محلات و کوچه ها ، پارکها و اماکن مذهبی (حسینیه ها و مساجد)- اداری، مراکز بهداشتی درمانی و کلانتری 13 با همکاری نیروهای جهادی بسیج و همت مردم عزیز شهر لطیفی با برنامه ریزی انجام گرفته به صورت ضلع شمالی و جنوبی طی چهار مرحله دیگر در دستور کار قرار گرفت. که تاکنون ضدعفونی های سطح شهر  هشت مرحله انجام گرفته است.

وی افزود : پرسنل شهرداری به کمک گروههای جهادی بسیج در شهر لطیفی به طور کامل فعال هستند و نسبت به ضدعفونی معابر عمومی سطح شهر به صورت مداوم و برنامه ریزی شده اقدام می نمایند.

ایشان اشاره داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه آماری از دانشکده علوم پزشکی لارستان مبنی بر فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهر لطیفی، اعلام نشده است و از مردم عزیز خواهشمندیم به شایعات توجه نداشته باشند و در حال حاضر تنها راه مقابله با این بیماری بیرون نرفتن از خانه مگر در مواقع بسیار ضروری است .

در پایان شهرداری و شورای اسلامی برای تمامی شهروندان محترم آرامش، سلامتی و تندرستی را آرزومند است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.