گزارش تصویری/ اردوی جهادی در منطقه محروم روستای کهنه

جمعی از جهادگران پایگاه مقاومت شهدای مدافع حرم شهرداری لطیفی در روستای کهنه که در وضع نابسامان معیشتی به سر می‌برند مشغول به جهاد شده و اقدام به اتمام ساخت منزل یکی از مددجویان روستا کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، جمعی از جهادگران پایگاه مقاومت شهدای مدافع حرم شهرداری لطیفی به همراه بسیجیان پایگاه مقاومت شهید اسلام‌پناه، در روستای کهنه که در وضع نابسامان معیشتی به سر می‌برند و فاقد ملزومات اولیه زندگی و امکانات رفاهی و اجتماعی هستند، مشغول به جهاد شده و با کمک بسیج سازندگی ناحیه سپاه لارستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، اقدام به اتمام ساخت منزل یکی از مددجویان روستا کردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با حضور در این اردوی جهادی، اظهار کرد: این اردوی جهادی جهت ساخت منزل مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) از آذرماه سال 96 آغاز و به‌تدریج سفت‌کاری ساختمان تمام‌شده است. همچنین تأسیسات و فاضلاب ساختمان هم توسط متخصصین جهادگر به اتمام خواهد رسید.

محسن چرخی با اشاره به اظهارات امام خامنه‌ای بیان کرد: اردوهای جهادی در راستای استفاده از شورونشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین رسالت و اهداف بسیج سازندگی در برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی جهادگران و محرومیت‌زدایی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه روستائیان حمایت و رسیدگی بیشتر سایر نهادهای دولتی و فراهم‌سازی امکانات رفاهی اعم از جاده، آب‌رسانی، امکانات ورزشی عمومی،کارگاه‌های اشتغال‌زایی و… است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان خاطرنشان کرد: پیشنهاد جهادگران شرکت‌کننده در اردوهای جهادی برای مسئولان این بود که مسئولین ادارات در اردوهای جهادی شرکت کنند و از نزدیک با ریز مشکلات مردم روستا آشنا شوند تا با انگیزه مضاعف در جایگاهی که قرار دارند، بتوانند خدمات و مدیریت بهتری انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.